Direktlänk till inlägg 12 november 2009

wasting my time

Av Evelina Johansson - 12 november 2009 01:04

Nu är allt sagt och gjort. Jag kan nog inte fatta själv att du va den som byggde upp mig

och krossa mig samtidigt. Du lämnade ord som sitter fast dom lossnar inte och utan luft.

Jag gissar väl på att allt, det bästa av mig hade jag väl redan gett. Men att kunna lämna

nått med ingenting alls. Får man inget tröst pris när man förlorar i kärleken?

Ett litet paket , eller tröst ord som kan lindra smärtan för ett litet tag?


Den bästa "medicinen " för mig  är att få sympati av andra människor, genom att skriva

av mig eller prata. Men jag känner mig så instängd. Känner mig nertryckt av känslor som sparkar

och skriker inuti. Misshanlad innuti? Är det nån ny känsla? För jag hoppas ta mig fan att


den försvinner snart. Jag har ingen kraft, energi kvar.. Jag gav allting, och du

gav mig ingenting förutom en cola burk som jag kastat.


 
 
Mizza

Mizza

12 november 2009 01:14

Jag vet hur det kan kännas när precis allt går åt helvete. Stå på dig och var rak i ryggen, det hjälper alltid! Vi är alla unika.

http://mizza.bloggplatsen.se

 
Alice

Alice

12 november 2009 20:18

Håller absolut med.
Är väldigt jobbigt att få sitt hjärta krossat.
För mig var det av samma kille om och om igen.

Det man måste göra är att inse att man är för bra för honom. Att man förtjänar någon bättre.

Det funkade för mig i alla fall.

Lycka till

http://aliceisabelle.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina Johansson - 14 juni 2009 17:00

allt känns åt helvete.... jag trodde du ville, trodde du ville göra mitt liv komplett. Att man kan tyda så fel på såna saker som är självklara är nästan läskigt. Att jag ens kunde tro att nån som du skulle vilja ha lilla värdelösa konstiga, märkliga ...

Av Evelina Johansson - 3 juni 2009 01:41

vad fan ska man med kärlek till, det blir ju aldrig som man vill. Va fan ska man med känslor till, dom gör ju ändå som dom vill. Jag viker ihop min tågbiljett till dig, men nu vill jag ha dig ännu mer.Du betyder allt för mig, men jag är ingenting f...

Av Evelina Johansson - 26 maj 2009 14:17

vet inte om ordet bortglömd passar in i sammanhanget. Men jag är i en sån situation där jag blir arg och ledsen för det mesta. Vet faktiskt inte varför.... mitt huvud sprängs för så mycket olika saker ja tänker på dels är det kompisar, sen mr J sen m...

Av Evelina Johansson - 24 maj 2009 00:55

när ska nån hinna trösta mig, när ska nån se att jag är ledsen . Och inte bara ni runt omkring mig. När ska nån se mig?       ...

Av Evelina Johansson - 23 maj 2009 23:24

Jag är så trött på att vara här, helt utmattad i själen. Jag bubblar inte kärlek, jag b ubblar inte vänskap. Ingenintg gott kommer ur denna mänsklighet. Jag är förvånad över mitt barnsliga beteende som jag får över ett par små ypperliga små känslor, ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards