Alla inlägg under april 2008

Av Evelina Johansson - 22 april 2008 13:54

Sitter här med långkallsongerna på och biknin från förra året som inte sitter alltför bra runt bobbiduppin. PÅTAL om tuttar så testade jag en skitfin klänning igår en tubklänning ifrån Gäjna. Men tuttar, tuttar,tuttar va fan äre för j'ävla problem med tuttjävlarna.

Den var så fin

och ja blev så glad

och ja ville ha den

och ja skulle k unnat fått den

och ja ville ha den en gång till

Men nejru de satte bengt och ulla stopp för....

happihappi anyway.


Nu ska jag gå ut och sätta mig på min ghetto balkong,

om nån har vägarna förbi brickebackhillz come over to my place.

Solen bländar mitt liv som mina ögon, kanske det är meningen att livet ska vara som en jävla ruinerad skithög. Antagligen, kasnke inte, vet inte.

Jag ska utforska det på ballkongen och lyssna på barnskrik från barnvagnar.


Av Evelina Johansson - 20 april 2008 18:10

Kan man vara helt fullständigt tom när det sista ordet har lagt sig?


Inne i mitt huvud ligger jag fortfarande inne på mitt rum, slår fortfarande i huvudet i väggen mitt i natten. Jag ligger fortfarande på kvällarna och räknar träskivorna i taket. Jag ligger fortfarande med huvudet mot den turkosa väggen, och tänker. Jag vaknar fortfarande av att solen lyser in i rummet och bländar mina ögon. Jag borde släppa, men logik har jag aldrig varit bra på.

När jag är arg försöker jag fortfarande ta bort tapets-snuttar på väggarna.
Innan jag somnar ser jag alltid en skymt mamma och pappa..

jag lämnar innan mörket kommer. Jag överlämnar mig själv nu




Av Evelina Johansson - 11 april 2008 20:36

Pojkan och flickan på stortorget som kysser varann.
Dom blundar för bussar som kör förbi, som bara älskade kan.
Där satt dom hand i hand, täckt tryckta mot varann.
Som fångade fåglar på två rum och kök på 40kvm
Ni hade ingen plan, ingen given manual.

Ni kunde skiljt åt då där och då.
Men ni gjorde ett val ännu en gång.

Ni älskade varann och hade mod att stanna kvar.

Det var ni två mot världen
Fick inga löften med oss på färden

Fick inget gratis på den färden


Låt ingen trycka ner dig, låt ingen djävel komma åt dig.

Ni två ni hör inte hemma någonstans, ni var där kind mot kind i en livslång dans.

Av Evelina Johansson - 7 april 2008 18:48

chipspåse tjaru



Sitter på min bakdel, den går nämligen att sitta på även fast de är svårt att tro . Men den sitter fan där den ska, det är varmt och skönt och ja vill inte ut-.

Även fast ja raggade upp en jacka, uh den är så cosy att ja vill bosätta mig i den. Ska jag snart allafall.


Vaknade kl 7 imorse, vände på steken och somnade om och bestämde mig för att ja kunde gott och väl försova mig. Klockan 10,30 ringer klockan , jag gnuggar mig i ögonen och går VÄNLIGT upp sätter mig på toa, och sitter jävligt fint, ramlade inte av!  Sprang till buss, sprang till skola, sprang till toa, sprang till matsalen, sprang efter patrik, sprang efter mig själv hem.






Av Evelina Johansson - 6 april 2008 20:47

han ger mig mat fast ja är lat , gud är god mot mig oh yes.


Kom på klockan 21,00 att ja skulle åka till Storå, som ligger UTANFÖR lindesberg. Och inte i , ja börjar inse att jag är blond.

Ringde far min, och till min förvåning skulle han skjutsa mig.

Jag hoppa in i duschen, ut i strumpbyxan slängde av mig strumpbyxan, tog på mig ett par jeans, slängde av mig dom och börja skrika. Insåg därefter att ja inte har en så fin vår kollektion. Slängde på mig klädhögen som låg intryckt vid sängen och hoppade i skorna och sprang ut på parkeringen.

Där pappa stog med sin silverfärgade gråa bil, jag hoppade in och färden till "lindesberg" gick fort. Väl framme så möter en jätte trevlig tjej mig, Teresia. Böndisar är vi, Folket var trevligt sen blev klockan mycket då åkte jag & johan home to beverly hillz och chillsov yo yo yo. Morgonen var väl lite annorlunda

hahaha, nej nu ska ja dra upp på taket och take a break! johni ska kasta upp määä tjarrå

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards